Podstawową i najwygodniejszą metodą przekazania danych spisowych dla respondentów jest wypełnienie formularza spisowego za pomocą aplikacji udostępnionej na stronie: https://spis.gov.pl/.
Istnieje również możliwość spisania się w urzędzie gminy na specjalnie w tym celu utworzonym stanowisku komputerowym.
Dla respondentów, którzy nie mają możliwości spisania się przez Internet lub udania się do urzędu gminy pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie – spis poprzez infolinię.
Jak to zrobić? Wystarczy zadzwonić pod numer 22 279 99 99 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Połączysz się z konsultantem infolinii spisowej, z którym wypełnisz formularz spisowy. Po tym już nikt nie zgłosi się do Ciebie w celu realizacji obowiązku spisowego.
Telefon na infolinię to dobre rozwiązanie, kiedy nie masz możliwości spisania się przez Internet. Kilka minut i Twój udział w spisie zostanie odnotowany i zakończony.
Zadzwoń do nas!
Uwaga! Jeżeli nie wypełnisz formularza przez Internet lub nie spiszesz się na infolinii zadzwoni do Ciebie rachmistrz z numerów 22 828 88 88 i 22 279 99 99 lub przyjdzie przeprowadzić wywiad bezpośredni.
Pamiętaj, że udzielenie odpowiedzi rachmistrzowi spisowemu jest obowiązkowe (ustawa o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r., art. 17a, ust. 1-3)
Czas na samodzielny spis masz do momentu, gdy skontaktuje się z Tobą rachmistrz.